Τετάρτη 16 Ιουνίου 2021

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ -ΝΟΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ -ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ "HELP" ΤΩΝ BEATLES




 Δραστηριότητα:  Οι μαθητές μαθαίνουν και τραγουδάνε το αγγλικό τραγούδι " Help" των Beatles με τη δασκάλα των Αγγλικών Χατζηαγοράκη Φωτεινή.







I need somebody
(Help!) not just anybody
(Help!) you know I need someone
Help!
I never needed anybody's help in any way
But now these days are gone, I'm not so self assured (but now these days are gone)
(And now I find) Now I find I've changed my mind and opened up the doors
Help me if you can, I'm feeling down
And I do appreciate you being 'round
Help me get my feet back on the ground
Won't you please, please help me?
And now my life has changed in oh so many ways (and now my life has changed)
My independence seems to vanish in the haze
But every now and then I feel so insecure (I know that I)
I know that I just need you like I've never done before
Help me if you can, I'm feeling down
And I o dappreciate you being 'round
Help me get my feet back on the

Mετ΄φραση στα ελληνικά 
Βοήθεια! Χρειάζομαι κάποιον, βοήθεια! Όχι οποιοσδήποτε.,
Βοήθεια! Ξέρεις ότι χρειάζομαι κάποιον, βοήθεια!

Όταν ήμουν νεότερος, πολύ νεότερος από σήμερα.
Ποτέ δεν χρειάστηκα τη βοήθεια κανενός.,
Αλλά τώρα αυτές οι μέρες έχουν φύγει, δεν είμαι τόσο σίγουρος.
Τώρα κατάλαβα ότι άλλαξα γνώμη.
Άνοιξα τις πόρτες.

Βοήθησέ με αν μπορείς, νιώθω πεσμένος.,
Και το εκτιμώ που είσαι εδώ.
Βοήθησέ με να σηκώσω τα πόδια μου πίσω στο έδαφος,
Δεν θα με βοηθήσεις σε παρακαλώ;

Και τώρα η ζωή μου έχει αλλάξει με πολλούς τρόπους.,
Η ανεξαρτησία μου φαίνεται να εξαφανίζεται στην ομίχλη.,
Αλλά κάθε τόσο νιώθω τόσο ανασφαλής.
Ξέρω ότι σε χρειάζομαι όπως δεν το έχω ξανακάνει.

Βοήθησέ με αν μπορείς, νιώθω πεσμένος,
Και το εκτιμώ που είσαι εδώ.
Βοήθησέ με να σηκώσω τα πόδια μου πίσω στο έδαφος.,
Δεν θα με βοηθήσεις σε παρακαλώ;

Όταν ήμουν νεότερος, πολύ νεότερος από σήμερα.
Ποτέ δεν χρειάστηκα τη βοήθεια κανενός.,
Αλλά τώρα αυτές οι μέρες έχουν φύγει, δεν είμαι τόσο σίγουρος.
Τώρα κατάλαβα ότι άλλαξα γνώμη.
Άνοιξα τις πόρτες.

Βοήθησέ με αν μπορείς, νιώθω πεσμένος.,
Και το εκτιμώ που είσαι εδώ.
Βοήθησέ με να σηκώσω τα πόδια μου πίσω στο έδαφος.,
Δεν θα με βοηθήσεις σε παρακαλώ;
Βοήθησέ με, βοήθησέ με.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ   Δημιουργίες μαθητών με  τη διδασκαλία του καθηγητή των Εικαστικών κ. Διαμαντάκη Στέλιου και  με θεματολογία τον πό...